POGOJI POSLOVANJA
POGOJI POSLOVANJA PREKO SPLETNE TRGOVINE ETERNA D.O.O. LJUBLJANA
Dobrodošli v spletni trgovini podjetja ETERNA D.O.O.
Zahvaljujemo se vam, da ste se odločili za nakup preko naše spletne trgovine in za izbiro artiklov iz našega asortimana.
Registracija
Za registracijo je potrebno izpolniti podatke: ime, priimek, naslov, telefon, elektronski naslov in geslo. Z izbranim geslom nato ob vsaki prijavi dostopate do svojega profila v naši spletni trgovini. Če ste nov uporabnik, se lahko registrirate na naši spletni strani pod izbiro možnosti registracija. Svoje podatke vpišite v takšni obliki, kot jih želite kasneje imeti izpisane na računu za kupljeno blago. Pri tem koraku vam ponujamo možnost, da se naročite na prejemanje naših brezplačnih obvestil o novostih in akcijskih ponudbah. Ta informacija se shrani v backendu ob uporabniku in ni povezana z nobenim mailing sistemom. Podatke se preverja preko javascript-a, tako da je za pravilno delovanje potrebno imeti omogočen javascript v brskalniku.
Podjetja lahko vpišejo naziv podjetja in davčno številko. Pred registracijo se je potrebno strinjati s Splošnimi pogoji poslovanja.
Po uspešni registraciji boste na vaš navedeni elektronski naslov prejeli elektronsko sporočilo, kjer s klikom na povezavo potrdite svojo registracijo oz. prijavo v sistem.
Postopek spletnega nakupa
Prijava uporabnika
Uporabnik, ki že ima uporabniško ime (e-mail) in geslo, se lahko direktno prijavi v spletno stran. Na strani za prijavo tako vpišete svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo ter potrdite z gumbom prijava v trgovino.
Ob uspešni prijavi ste preusmerjeni na začetno stran, razen če se nahajate v check-out postopku – takrat je uporabnik preusmerjen na isto stran, kjer se je nahajal že prej, prijavna forma pa se v tem primeru spremeni v izpis uporabniških podatkov, za naslovom etc...
V kolikor ste pozabili vaše geslo, lahko na tem koraku pridobite novega. Vpišele svoj elektronski naslov in izberete možnost novo geslo. Na elektronski naslov prejmete novo geslo, ki ga po tem lahko spremenite s klikom v svoje ime v zgornjem desnem kotu. Z izbiro te možnosti lahko tudi ves čas spreminjate/posodabljate svoje podatke.
Uredi profil
Ko je uporabnik prijavljen, pridobi v uporabniškem infopushu povezavo do urejanja njegovega profila. S to povezavo pade na stran, ki je zelo podobna registraciji, le da so vsa polja že izpolnjena. Polja, ki so obvezna pri registraciji, so obvezna tudi pri urejanju profila.
Košarica
Kadar uporabnik doda kakšen izdelek v košarico, se mu pokaže povezava do košarice. V košarici je za vsak izdelek v njej našteto:
- Slika izdelka
- Ime izdelka
- Kratek opis izdelka
- Parametri izdelka (barva)
- Količina izdelka, ki jo uporabnik lahko spremeni. Lahko uporabimo tudi ikone + in - in osveži po vnosu spremembe
- Cena izdelka
- Akcijska cena izdelka
- Ikona koš, s katero lahko izdelek odstrani iz košarice
- Prikaz zaloge izdelka
- Popust, če ima izdelek kakšen popust (če je v akciji)
- Skupaj, kar pomeni količina * cena
Po končanem seznamu je še končni seštevek – znesek celotnega nakupa, število vseh artiklov, končni znesek z vključenim DDV.
V košarici je gumb nadaljuj na korak 2, ki uporabnika poveže v nakupni proces.
V koraku 2 so izpisani vaši osebni podatki z možnostjo spreminjanja le teh in izbira nadaljuj na korak 3.
Korak 3 zajema izbiro plačila in dostavo. Uporabnik lahko izbere plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu. V kolikor uporabnik izbere prvo možnost, se poleg poštnine obračuna še strošek dostavljalca za pobiranje odkupnine. Po izbiri načina plačila se uporabniku odpre še možnost izbire dostave. Dostavo si lahko izbere preko Pošte Slovenije (poštnina znaša 5 evrov, strošek odkupnine za plačilo po povzetju 1,22 evra) ali dostavo preko City expressa (poštnina znaša 3,90 evra, strošek odkupnine za plačilo po povzetju 1,10 evra). Po izbiri dostavljalca dobi uporabnik končni izračun z vključeno poštnino in morebitno odkupnino. V tem koraku lahko uporabnik tudi spremeni naslov za dostavo in dopiše opombe.
Oddaj naročilo je zadnji korak, ki potrdi uporabnikovo naročilo. Uporabnik prejme na svoj elektronski naslov obvestilo o naročenih izdelkih in celotnim zneskom nakupa. V kolikor je uporabnik izbral možnost plačila po predračunu, bo v kratkem na svoj elektronski naslov prejel predračun. Po plačilu predračuna na TRR podjetja ETERNA D.O.O. bo pošiljka odpremljena, o čemer bo preko elektronske pošte obveščen tudi uporabnik. V primeru izbire plačila po povzetju pa uporabnik preko elektronske pošte prejme obvestilo, ko je pošiljka odpremljena.
Blagajna
Blagajna je razdeljena na tri dele, prvi je uporabnikški del, kjer se uporabnik identificira, v drugem izbere način plačila in dostavo, v tretjem pa je celoten pregled nakupa.
Identifikacija uporabnika
Je razdeljena na dva dela – ali uporabnik že ima uporabniško ime in geslo, ali pa se mora na novo registrirati. V prvem primeru samo vpiše uporabniško ime in geslo, ob uspešni prijavi se mu izpišejo njegovi podatki in podatki za naslov. Ob neuspešni prijavi se izpiše opozorilo, da vpisano geslo ni pravilno in povezava na pozabil sem geslo (ki vodi na prijavo/pozabil sem geslo). Če uporabnik še nima računa na strani, si ga lahko enostavno kreira. Vpiše potrebne podatke (iste kot pri registraciji), dodatno pa ima na voljo še tri stvari:
- Kupec je pravna oseba, s klikom na to besedilo se mu odpreta dve dodatni polji za naziv podjetja in davčno številko
- Ustvari si račun, s klikom na to besedilo se mu odpre polje za vnos gesla
- Prejemnik je tudi plačnik, ki ima, ki je že označen. Če ga uporabnik odznači, se mu odprejo polja za vnos novega naslova. Kakšne posebne akcije po vpisu podatkov ni, saj uporabnik vse podatke pošlje naenkrat – ko odda naročilo.
Način plačila
Uporabnik lahko plača ali po povzetju, po predračunu ali z gotovino ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja. Sama izbira nikakor ne vpliva na sam nakupni proces, se pa odraža v poslanem emailu.
Pregled naročila
Tukaj se izpišejo vsi izdelki, za vsak izdelek naziv izdelka, količina in skupni znesek. Pod seznamom izdelkov se nahajajo še naslednje postavke: skupaj, poštnina, morebitni popust in vrednost DDV ter končni znesek.
Po zaključku naročila se uporabniku in administratorju pošlje enak e-mail, ki vsebuje vse bistvene postavke o naročilu, kontaktne informacije o podjetju in načinu plačila.
Rok dobave
Pri dobavi blaga iz zaloge je rok dobave praviloma do 3 delovne dni po potrditvi naročila oz. pri predplačilu do 3 delovne dni po prejetju vašega plačila.
Dostava naročenega blaga
Naročeno blago dostavljamo samo po Sloveniji s Pošto Slovenije, ki je naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk. Pridržujemo si pravico, da izberemo drugo kurirsko službo, če bi s tem bolj učinkovito dostavili blago. Blago dostavimo na naslov, ki ga navedete ob prijavi ali naročilu.
Naše cene v spletni trgovini vključujejo 22% DDV, strošek dostave in strošek plačila po povzetju .
Načeloma dostave potekajo v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah (lahko tudi na delovno mesto). Če vam dostavljalec ne uspe dostaviti pošiljke, če ste na primer, ob času dostave odsotni, vam v primeru, da je dostava preko Pošte Slovenija, poštna služba pusti obvestilo in lahko pošiljko prevzamete v vaši najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. Priporočljivo je, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi.
Plačilo
Izbirate lahko med tremi načini plačila.
Plačilo z gotovino po povzetju
V tem primeru lahko opravite plačilo z gotovino ob dostavi oz. prejetju pošiljke in celotno kupnino (z vključenim stroškom poštnine in odkupnine) plačate dostavljalcu ob prevzemu.
- Strošek poštnine in odkupnine je odvisen od izbire dostavljalca (cene so navedene pod rubriko poštnina)
Plačilo po predračunu
Plačilo za blago lahko opravite po predračunu z nakazilom na naš poslovni račun Si56 0208 5001 8973 856. Predračun boste prejeli na vaš elektronski naslov. O izvršenem plačilu nas prosimo obvestite po elektronski pošti.
Vračilo blaga
V kolikor z naročenim izdelkom niste zadovoljni, imate pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporočite našemu podjetju, da odstopate od pogodbe, ne da bi morali navesti razlog za vašo odločitev. V tem primeru ste dolžni v naslednjih 14 dneh od sporočila vrniti blago. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija originalnega računa. Strošek vračila blaga krijete sami in to je edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe.
Šteje se, da je sporočilo o odstopu od pogodbe pravočasno, če je sporočilo o vračilu oddano v roku 14 dni. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Svetujemo vam, da nas pred vračilom blaga pokličete, oziroma nam pošljete elektronsko sporočilo, da se dogovorimo o najboljši možnosti vračila. Podjetje Eterna d.o.o vam bo v najkrajšem roku vrnilo celotno kupnino, najkasneje pa v roku 30-ih dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo bomo sprovedli izključno z nakazilom na vaš osebni račun, ki ga boste navedli ob vračilu blaga. Pred vrnitvijo plačila moramo vrnjeno blago prejeti oz. morate dokazati, da ste blago odposlali na naš naslov.
Cene in razpoložljivost blaga
Vse cene na naši spletni strani so v EUR in vključujejo 22 % DDV.
Cene ne vključujejo stroškov dobave, ki so prikazani dodatno in ne vključujejo stroškov plačilnega prometa, ki jih ima kupec pri plačilu blaga, razen kadar je to izrecno drugače pisno dogovorjeno.
Pri veleprodaji veljajo poleg splošnih tudi posebni pogoji, dogovorjeni med strankama. Stroške, ki jih zaračuna banka ali druga institucija pri plačilu oz. nakazilu, krije uporabnik sam. Ponudba na internetu velja do preklica ponudbe oziroma do odprodaje zalog.
Stvarne napake na blagu
Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo
- se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil, lahko rečemo, da gre za stvarno napako na blagu.
Primernost artikla lahko preverimo z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Če menite, da gre v vašem primeru za stvarno napako na blagu, ki ste ga kupili, nas o tem skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestitie v zakonsko določenem roku. Hkrati nam omogočite pregled artikla.
Poškodbe nastale pri prevozu
Fizične poškodbe blaga niso stvarna napaka blaga. Kupec je dolžan takoj po prevzemu blaga le tega pregledati in o vidnih poškodbah na blagu (fizične poškodbe blaga) takoj obvestiti naše podjetje.
V primeru, da je ob dostavi blaga poškodovana zunanja embalaža oz. v primeru, ko lahko iz drugih znakov sklepate da je blago v embalaži morda poškodovano, morate embalažo odpreti v prisotnosti dostavljalca in o poškodbah napraviti zapisnik, ki ga podpiše tudi dostavljalec. Za transportne poškodbe odgovarja prevoznik.
Pomagali vam bomo tudi pri reševanju reklamacij zaradi poškodb pri transportu. Svetujemo vam, da slikate še zaprto poškodovano embalažo in potem poškodovan izdelek ter obvezno naredite zapisnik, ki ga podpiše tudi prevoznik. Slike in kopijo zapisnika pošljite tudi na naš naslov.
Zbiranje, uporaba, hranjenje in varovanje osebnih podatkov
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira (vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov, številka vašega osebnega računa in podobno). Vaše podatke potrebujemo v primeru vašega spletnega nakupa, naročila na e-obvestila in sodelovanja v nagradnih igrah. Za potrebe zagotavljanja varnosti, se lahko zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih dostopate do spletnega mesta. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani za enega od zgoraj omenjenih namenov, se bodo uporabljali izključno za ta namen (za potrebe izvedbe in dostave naročila, pošiljanja e-obvestil in sodelovanja v nagradnih igrah). Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, ne glede na namen, razen v primeru, ko to zahteva zakonodaja. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list 94/2007 - uradno pričiščeno besedilo) in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189).
Sprememba osebnih podatkov ter odjava
Če želite spremeniti svoje podatke, elektronski naslov ali pa odjavo od e-obvestil, lahko to kadarkoli storite s kratkim sporočilom na enega od naših kontaktnih naslovov.
Pravica do obveščenosti glede osebnih podatkov
Pravico imate do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo na vas. Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, nas prosimo kontaktirajte na enega od naših kontaktnih naslovov.
Popusti
Po oddaji in obdelavi naročila vam bomo obračunali naslednje popuste:
- pri skupni vrednosti naročila nad 200,00 EUR z DDV za fizične osebe, vam bomo pri tem naročilu obračunali 5 % popust na vse izdelke
- pri skupni vrednosti naročila nad 300,00 EUR z DDV za fizične osebe, vam bomo pri tem naročilu obračunali 10 % popust na vse izdelke
- V kolikor bi vam popusta pomotoma ne obračunali, nas prosimo pokličite in bomo napako takoj popravili.
Veselimo se sodelovanja z vami!
Eterna d.o.o.